“قبل از افتتاح رسمی، مزارع در حال مبارزه برای چوب جوانه هستند”

مکان آزمایشی جدید
بنابراین مکان جدید چگونه به نظر می رسد؟ “این در ناکورو واقع شده است و در حال حاضر 8 تخت کاشته شده است (200 گونه) و می خواهیم آن را محدود نگه داریم. ما کارایی را بر سطح بزرگتر ترجیح می دهیم و انتخاب ما سخت است.”


در گلخانه آزمایشی

انواع جدید
مجموعه فعلی رزهای وایکینگ از 10 گونه تشکیل شده است و در حال حاضر 6 گونه تجاری جدید در حال اضافه شدن است. هارلی توضیح می دهد که اکثر گونه های جدید رزهای اسپری سر بزرگ با گل های نوستالژیک کامل با ماندگاری منحصر به فرد هستند. در مزرعه آزمایشی ما، آزمایش‌های دوام همراه با انواع قدیمی و شناخته‌شده انجام می‌شود، و با کمال میل ما، دوام در بالاترین حد محصولات جدید است؛ حداقل 14 روز در مصرف‌کننده.» در مجموع، پرورش دهندگان از دیدن پیشرفت ما در پنج سال گذشته بسیار شگفت زده شدند.

مکان جدید به طور رسمی از 2 تا 4 می 2023 درهای خود را به روی مشتریان باز خواهد کرد و طبق گفته هارلی، اولین فلاش امیدوارکننده به نظر می رسد. “قبل از افتتاح رسمی، مزارع در حال مبارزه برای چوب جوانه هستند.”


برخی از انواع «در راه» در آزمایش گلدان. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

مشتاق دیدن انواع آن هستید؟
اگر نمی توانید از خانه باز وایکینگ رز در کنیا دیدن کنید، آن ها انواع خود را نیز به IFTF در ویجفهویزن که از 8 تا 10 نوامبر 2023 برگزار می شود، می آورند.

علاقه به انواع نوستالژیک
هارلی می‌گوید: «یک هفته بودن در کنار تولیدکنندگان آموزنده بود؛ درک خواسته‌ها و نیازهای آنها در انتخاب و پرورش ما در آینده مهم است. او در حال حاضر علاقه قابل توجهی به تیپ های نوستالژیک می بیند. هر انقلابی (صنعتی در گذشته و اکنون اطلاعات/دیجیتال) با توجه و قدردانی مجدد از طبیعت دنبال می‌شود. ما این را با باغ‌ها می‌بینیم که امروزه گسترشی از فضای داخلی خانه هستند. گل رز باغی و باغچه بزرگ. گل های نوع تقاضای زیادی دارند.”

برای اطلاعات بیشتر:
رز وایکینگ
جان پو
[email protected]
هارلی اسکلوند
[email protected]
www.VikingRoses.com



منبع


هارلی با تیم کنیا در گلخانه


رزا من را در رویاهای من دوست دارد، زیر ستاره ها، گمشده در صورتی، زیر یک طلوع باشکوه. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

شرکت پرورش دهنده دانمارکی Viking Roses، شرکت خواهر Roses Forever، مکان هایی را جابه جا کرده است. برای سال‌ها، این آزمایش در هلند انجام می‌شد، اما سال گذشته آنها به مکان جدیدی در ناکورو، کنیا نقل مکان کردند که در ماه مه به طور رسمی درهای خود را باز می‌کند. در حال حاضر 10 رقم در مجموعه وجود دارد و در حال حاضر 6 رقم تجاری جدید اضافه خواهد شد. در اوایل این ماه، هارلی اسکلوند و جان پاو یک هفته را با پرورش دهندگان کنیا گذراندند و از دیدن پیشرفت پرورش دهندگان در چند سال گذشته شگفت زده شدند.

چندین گونه جدید توجه پرورش دهندگان را به خود جلب کرد، از جمله: RLM® with Fatal Attraction. فقط کمی بیشتر؛ شامپاین پائولا; در رویاهای من؛ گمشده در صورتی؛ زیر ستاره ها؛ زیر یک طلوع با شکوه؛ و فراتر از زهره