لاله ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | dastchinflower

اگر دوست دارید در آشپزخانه خلاق باشید، لاله اضافه کنید. گلبرگ ها خوراکی هستند و طعم شیرینی دارند – آنها را به تزیین عالی برای کوکتل، کیک و موارد دیگر تبدیل می کند. با این حال، یکی از ویژگی های قابل توجهی که در بسیاری از لاله ها مشترک است این است که اکثر آنها گل های کاملاً متقارن دارند. لاله ها یکی از گل هایی هستند که فوراً قابل تشخیص هستند، اما قطعاً همه آنها یکسان نیستند!

معرفی 11 گیاهان زمستانی، زیبایی بخش باغچه ها در فصل زمستان

در این شرایط تاریک و دمای لازم و مدت زمان ریشه ها ایجاد شده و برگ ها هم روییده اند، بنابراین هنگامی که سوخ ها را می کارید باید گندزدایی و ضدعفونی شوند. این گل ماندگاری کوتاه و حداکثر تا حدود یک ماه دارد. بعد از اینکه گل از بین رفت باید پیاز آن را از خاک درآورده و ساقه ی آن را برید.

http://bongahekhodro.ir

لاله‌ هایی که ساقه گل دهنده بلندی دارند یکی از انواع این گل زیبا است که می توان در تقسیم بندی برای این گل در نظر گرفت. یکی از انواع دیگر تقسیم بندی گل‌های لاله که با توجه به مبحث باغبانی است لاله‌هایی با دمگل کوتاه و گل های درشت می باشد. یک نوع گل لاله وجود دارد که بویی بسیار زیبا و مدهوش کننده همچون بوی زرد آلو دارد از این رو به آن “زیبا همچون زرد آلو ” گویند. اگر بخواهیم در مورد لاله tulip صحبت کنیم باید بگوییم که این گل دسته ای از گیاهان محسوب می گردد که چندین ساله بوده و دارای پیاز می باشد.

  • برخی از افراد امکان دارد نسبت به این گل حساسیت نشان دهند چرا که به دلیل داشتن tuliposides و tulipalins باعث میشوند تا افراد دچار حساسیت گردند.
  • کودزو یک انگور تهاجمی است که توانایی رشد یک پا در روز و از بین بردن زندگی گیاهان دیگر را دارد.
  • آماریلیس افزودنی زیبایی به خانه تان است، اما اگر شروع به خم شدن یا افتادگی کند می تواند باعث دردسر شود.

زمان مجله خبری گل و گیاه برای برداشت سوخ، اواسط خرداد تا اواسط تیر است. برای خشک کردن سوخ، آنها را در دمای درجه سانتی گراد به مدت یک ماه قرار می دهند، سپس در دمای 17 درجه نگهداری می کنند. سوخ ها باید در سینی های چوبی در یک یا دو لایه نگهداری شوند. سوخ هایی که به مدت 6-8 هفته در دمای 7تا 9 درجه سانتی گراد قرار می گیرند، گل هایی با کیفیت تری تولید می کنند. گل لاله عباسی بومی مناطق گرمسیری است و نسبت به سرما مقاوم نیست. محدوده دمایی مناسب برای رشد آن بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد است.

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید. سالیانه از کمپوست استفاده کنید تا مواد مغذی مورد نیاز برای شکوفه های آینده را فراهم کنید. لاله ها مکانی با آفتاب کامل یا بعد از ظهر را ترجیح می دهند.

فصل کاشت پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression