لیگ لیلی 3 تاپ جدید و مدرن را ارائه می کند

50 گونه ای که بیشترین رای را دریافت کرده اند در پوستر جدید لیگ لیلی می درخشند. این پوسترها در بین تولیدکنندگان و فروشندگان گل در سراسر جهان پخش خواهد شد. بنابراین، همه متوجه خواهند شد که بازار لیلی به کدام سمت حرکت می کند.

هلند لیلی روز یک پست بازرسی است
در طول روزهای هلندی لیلی، لیلی در کانون توجه قرار دارد و بسیاری از متخصصان بین المللی لیلی گرد هم می آیند تا درباره گل مورد علاقه خود صحبت کنند. پس از بازدید از یکی از شرکت کنندگان، همه می توانند به گونه های مورد علاقه خود در لیگ لیلی رای دهند. این موضوع، روزهای هلندی لیلی را به عنوان یک ایست بازرسی مهم برای بخش لیلی نشان می دهد.

منبع: Onings Holland



منبع

رای‌های سراسر جهان وجود دارد. هم رای‌های آنلاین و هم رای‌های بازدیدکنندگان از روزهای هلندی لیلی نشان می‌دهند که کدام گونه‌های لیلی بیشترین پتانسیل را برای آینده دارند. این با 3 تاپ مدرن و به روز رسانی تازه 50 برتر لیگ Lily به اوج خود رسیده است. دیانتای دو گل شماره 1 جدید است.

در حال حاضر نیلوفرهای تک گل همچنان بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. آثار کلاسیک معروف زنبق مانند «سیبری»، «سوربون» و «کنکا دُر» هنوز در این فهرست حضور دارند. رقم شماره 2 لیگ لیلی تاچ استون است. این هیبرید OT قرمز به اندازه یک شرقی فشرده است و تعداد جوانه های آن برابر است.

به خصوص در روزهای هلندی لیلی، و همچنین در دیگر لحظات در طول سال، لیلی یک گل بسیار مورد بحث است. با این حال، یک نظرسنجی مستقل لازم است تا مشخص شود که کدام گونه ها محبوب ترین در سراسر جهان هستند. لیگ لیلی این فرصت را برای کاربران و علاقه مندان لیلی فراهم می کند تا به موارد مورد علاقه خود اشاره کنند. Onings Holland Flowerbulbs روزانه اطلاعات بازار را جمع آوری می کند و آغازگر لیگ لیلی است. افزایش سهم نیلوفرهای دوگل در بین 50 گل برتر کاملاً محسوس است.

یک تاپ 3 به روز و تازه شماره 1 لیگ لیلی امسال دیانتای شرقی دوگل است. کاملا مشخص است که علاقه به نیلوفرهای دوگل در حال افزایش است. با رشد روزافزون انواع مختلف، ما اکنون به وضوح به دست می آوریم که کدام یک برای آینده به اندازه کافی خوب هستند.

یک پیشرفت جدید در واریته‌های دوگل، معرفی هیبریدهای LA و OT است. نیلوفرهای ترکیبی با گلهای بزرگتر، انتخاب رنگهای گسترده و رشد شدید خود را از نیلوفرهای سنتی متمایز می کنند. ظهور هیبریدهای OT دو گل جدید به ویژه جالب است. بلیزارد سفید رنگ قبلاً به جمع 3 تیم برتر لیگ لیلی راه یافته است.