نرم افزار جدید پیاده سازی شده برای شرکت های باغبانی توپ و کشاورزی

چرا نرم افزار یکپارچه؟
در صنعت گلخانه، گرایش به دیجیتالی کردن همه چیز وجود دارد. برنامه های کاربردی جداگانه نیاز به یکپارچه سازی دارند. به همین دلیل است که بال نرم افزار یکپارچه را انتخاب کرده است. به این ترتیب، همه چیز، از جمله منابع داده خارجی، قابل اتصال است. این بدان معناست که شرکت ها بینش های ارزشمندی دریافت می کنند و کسب و کار خود را هوشمندانه تر از قبل اداره می کنند.

شرکت بال باغبانی اجرای اولین سایت از سه سایت پیاده سازی نرم افزار مدیریت بازرگانی Agriware 365 را به پایان رساند. کوین لوتز، مدیر ارشد اجرایی بال، از اجرای آن خشنود است: “ما توانستیم 100٪ از سیستم قدیمی به سیستم جدید برش دهیم و به تمام اهداف تولید و حمل و نقل خود به موقع برسیم.”

با پلتفرم نرم‌افزار Agriware 365 مبتنی بر Microsoft Dynamics، مشتریان در چشم‌انداز دیجیتالی‌سازی دائماً در حال تغییر جلوتر می‌مانند و موفقیت کلی خود را به حداکثر می‌رسانند.

در سال 2020، شرکت Ball Horticultural و Mprise Agriware قراردادی را برای جایگزینی سیستم قدیمی مورد استفاده در مزارع Ball FloraPlant به منظور برداشتن یک گام بزرگ رو به جلو و مناسب بودن برای آینده امضا کردند.

برای اطلاعات بیشتر:
Mprise Agriware
www.mprise-agriware.nl

BallFlora Plant

کوین لوتز، مدیر ارشد اجرایی بال، می‌گوید: “ما توانستیم 100% از سیستم قدیمی به سیستم جدید برش دهیم و به تمام اهداف تولید و حمل و نقل خود به موقع برسیم.”

شرکت باغبانی توپ
www.ballhort.com



منبع

Sander Paternotte، مدیر مشاور Mprise Agriware: «پس از 20 ماه توسعه و پیاده سازی توسط هر دو تیم برای جایگزینی یک سیستم قدیمی، ما به نقطه عطفی بزرگ رسیدیم. با استفاده از ترکیبی از Agriware 365 BC، Agriware 365 Operations و Agriware Analytics، همه قلمه ها به موقع ارسال شدند. گام بعدی جایگزینی سیستم قدیمی در دو مزرعه توپ دیگر با همان راه حل است.