پروژه آموزشی بزرگ باغ گیاه شناسی آلاسکا

مفهوم به واقعیت
این شرکت یک طرح مفهومی طراحی برای توسعه بیشتر مؤلفه راهرو عابر پیاده در طرح کلی دوربرد ایجاد کرد.
این پروژه زمانی از مفهوم به واقعیت تبدیل شد که بکی و مارو هاسبروک تمام بودجه را برای طرح های ساخت و ساز و نصب راهرو عابر پیاده جدید اهدا کردند. این یک کمک دیدنی به جامعه فیربنکس و همه بازدیدکنندگان باغ بود.
Hassebroeks گفت: “امیدواریم که سرمایه گذاری ما از طریق بازدیدهای گسترده، کمک های مالی عمومی و خصوصی و فعالیت های اجتماعی منجر به افزایش درآمد برای باغ شود.” «ما قبلاً این اتفاق را دیده‌ایم!



منبع برای تکمیل این پروژه، بنیاد راسموسون بودجه ای را برای نصب یک مسیر خدمات حیاتی که ایمنی را برای همه بازدیدکنندگان افزایش می دهد اهدا کرد. دبورا وو، مسئول برنامه در این بنیاد گفت: “ایمنی بازدیدکنندگان و کارکنان در باغ از اهمیت بالایی برخوردار است و بنیاد راسموسون خوشحال است که بخشی از راه حل است.”

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه آلاسکا فیربنکس
www.uaf.edu

یک پروژه ساخت‌وساز بزرگ در باغ گیاه‌شناسی جورجسون به‌روزرسانی راهرو اصلی عابر پیاده برای بهبود دسترسی، تقویت ماهیت خطی باغ و یکپارچه‌سازی بصری آن است. گره ها ناوبری، تفسیر و فضاهای استراحت را بهبود می بخشند.
این باغ پنج هکتاری که در سال 1989 تأسیس شد، در مزرعه آزمایشی فیربنکس در ضلع غربی پردیس دانشگاه آلاسکا فیربنکس تروت یدها واقع شده است.

بذر ارتقاء عابر پیاده در سال 2018 با ایجاد طرح دوربرد باغ کاشته شد. اعضای انجمن معماران منظر آمریکا-فصل آلاسکا زمان و تخصص خود را به کار با سهامداران، مدیران باغ و گروه دوستان باغ گیاه‌شناسی جورجسون اختصاص دادند تا دیدگاهی به روز برای باغ ایجاد کنند. این زمینه را برای مجموعه ای از پروژه های مورد حمایت اهداکنندگان فراهم کرد. این طرح دوربرد الهام‌بخش مشارکتی از دیزاین آلاسکا، یکی از حامیان قدیمی بود.

دانشگاه آلاسکا فیربنکس