گل لاله به همراه معرفی انواع گل لاله پوپونیک | dastchinflower

برای این که بتوانید به این گل زیبا نور رسانی انجام دهید آن را در محیطی که نور کافی در آن منطقه وجود داشته باشد بکارید. اگر خاک را با موادی همچون پیت ماس و کوکوپیت و بسیار از مواد مناسب دیگر مخلوط کنید برای رشد لاله بسیار مناسب است. کسانی که خواهان کاشت این گل زیبا در حیاط و باغچه خانه خود هستند به راحتی می توانند اقدام به کاشت آن کنند. برای کاشت این گل زیبا در باغچه یک قسمت مناسب از باغچه را بکنید و پیازهای گل لاله را در عمق ۱۰ سانتی متری قرار دهید. پیاز گل لاله در هوای سرد شروع به جوانه زنی می کند پس نگران آب و هوای زمستان نباشید و بدانید که این شرایط خود کمک کننده برای رشد این گیاه خواهد بود. انواع لاله با توجه به مباحثی که در گیاه شناسی وجود دارد می تواند به صورت لاله‌ های پرورشی و لاله‌ های خودرو تقسیم‌بندی گردد.

دمای مناسب برای لاله ها

اوتاکنون در صدها ساعت کارگاه و سمینار آموزشی ،به بیش از هزاران نفر آموخته است که چگونه گل آرایی کنند و چطور از این راه تولید ثروت کنند. در این مطلب از وبلاگ آکادمی آموزش گل آرایی علی ولی به معرفی گیاه زیبای… بهترین و مناسب ترین نوع خاک برای لاله ها مخلوطی از کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت و همچنین ترکیب مناسب دیگر خاک باغچه و ماسه می باشد. گل لاله در دمای 15 تا 18 درجه رشد خوبی دارد و در برابر سرما مقاوم است.

نگهداری درست و نحوه ی برداشت سوخ

اگر به دنبال مجله خبری گل و گیاهی هستید که هر سال بتوانید از آن استفاده کنید از پیاز لاله ایرانی استفاده نمایید. روش دوم به این صورت است که می توانید سوخ گل لاله را در گلدان و در فصل پاییز بکارید و سطح آن را با ماسه پوشش دهید که رشد ریشه ها در دمای خنک می باشد. با رشد بیشتر گیاه، مقدار ماسه روی آن را افزایش دهید. زمانی که می خواهید گیاه شما گل دهی داشته باشد ماسه ها را از روی آن برداشته و به مکان گرم تری انتقال دهید.

  • دلیل نام گذاری گل لاله عباسی به نام (four o’clock flower) به معنای “گل های ساعت 4” بخاطر این است که این گل ها معمولاً حدود ساعت 4 بعد از ظهر باز می شوند و صبح بسته می شوند.
  • برگ‌های لاله بلند و شمشیری شکل و به رنگ سبز مایل به خاکستری است.
  • به تعداد موردنیاز گلدان‌هایی به قطر 10،12،14 تهیه کنید.
  • در غیر این صورت پر نورترین جای خانه را برای آن ها انتخاب کنید تا نور کافی را دریافت کنند.
  • بنابراین دادن یک دسته گل لاله سیاه به عزیزانتان می تواند راهی عالی برای نشان دادن مراقبت شما باشد.
  • رنگ‌بندی انواع گل لاله بسیار متفاوت و چشمگیر است که هر فرد با هر سلیقه و متناسب با هر نمادی که مدنظر خود است می‌تواند این گیاه را خریداری کند.
گل لاله علاوه بر زیبایی و تنوع در رنگ و نوع به علت سهولت کشت بسیار پرطرفدار و محبوب است. در دنیای پر مشغله و ماشینی امروزی، نگهداری و پرورش گل و گیاه از آرامش بخش‌ترین کارهاست. نگهداری از انواع گل و گیاه، علاوه بر تاثیرات روانشناختی مثبتی که برای افراد به همراه دارد، باعث زیبایی فضا و پاک سازی هوا می‌شود…. بنابراین چه در گلدان کاشته شوند و در محیط آپارتمان باشند و چه در باغچه و فضای آزاد به همین مقدار آب احتیاج دارند. لاله های رنگی از زیباترین گلهای طبیعتن که طرفداران زیادی توی جهان دارن. ارتفاع گیاه بعد از رشد و گلدهی حداکثر به 30 سانتی متر میرسه و پیازش میتونه چند سال زیر زمین بمونه و تعدادش زیاد بشه.

http://bongahekhodro.ir

قبل از کاشت باید شرایط محیطی را بررسی کنید و از کیفیت پیاز گل مطمئن شوید. قبل از کاشتن گل‌ها مقداری کود حیوانی و ماسه به خاک باغچه اضافه کنید. گل لاله را در محلی بکارید که نور کافی دریافت کند و از نور مستقیم آسیب نبیند.

سبد گل شماره 112